Розділи

{{ products_in_cart_counter }} Кошик
  • Пошук...

  • Нажаль, нічого не знайдено...

  • Для початку пошуку введіть більше 2х символів
Комплектація замовлень 2-4 робочих дня. Мінімальна сума замовлення 500 грн.

Запитання та відповіді

Нижче Ви знайдете відповіді на популярні питання. Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання - зв'яжіться з нашим відділом продаж. Наші менеджери завжди допоможуть Вам і зможуть надати розгорнуту відповідь на усі питання, що Вас цікавлять, з приводу роботи нашого інтернет магазину.

Не можу увійти у свій особистий кабінет. Як відновити пароль?

Якщо під час спроби входу в особистий кабінет у Вас виникла така помилка: «Користувач з таким e-mail не знайдений», перевірте, чи вірно вказані дані. Якщо Ви нещодавно змінювали пароль, браузер може автоматично підставляти старий, що призводить до помилки авторизації. У цьому випадку необхідно очистити історію браузера, або увійти з іншого.
Для відновлення пароля перейдіть за посиланням і заповніть поле e-mail. Після цього, Ви отримаєте лист на електронну пошту з посиланням для створення нового пароля.

Які терміни формування замовлення? Як швидко я отримаю свою посилку?

Комлектація та відправлення замовлень здійснюється протягом 3-5 робочих днів. Після того, як замовлення буде зібрано і буде зарахована оплата (у разі вибору оплати за реквізитами), воно відвантажується на обрану Вами кур'єрську службу.
Терміни доставки залежать від обраної кур'єрської служби та віддаленості Вашого населеного пункту. Зазвичай, кур'єрські служби доставляють вантажі за ніч тільки у великі міста за основними логістичними напрямками. Терміни доставки: Нова пошта 1-2 дні, УкрПошта 2-4 дні, Meest 2-4 дні.

Якщо на фото зображено декілька видів товару, чи можу я обрати певний?

Ви можете залишити побажання щодо видів, або кольорів товару у кошику біля кожного товару у полі "Ваш коментар". Якщо під час комплектації саме такого не буде у наявності, Вам зателефонують.

Як я можу дізнатися у якому статусі моє замовлення?

На кожному етапі підготовки замовлення ми інформуємо замовників, надсилаючи повідомлення на e-mail, Viber (бізнес чати), або смс. Перевірити статус замовлення також можна у особистому кабінеті (розділ "список замовлень"). Ця функія доступна лише зареєстрованим користувачам сайту.

Чи можу я оформити дозамовлення?

Дозамовлення можливе тільки тоді, коли основне замовлення ще не укомплектовано. Для оформлення дозамовлення, зв'яжіться з нами будь-яким можливим способом (наші контакти).

Як повідомити про оплату?

Повідомити про оплату можна у розділі "Зворотній зв'язок", вказавши номер замовлення, точну суму і час оплати.

Чи можу я отримати сертифікати відповідності та санитарно-епідеміологічні висновки?

Переглянути та завантажити сертифікати відповідності та санитарно-епідеміологічні висновки можна за послиланням "Сертифікати".

Дякуємо за Ваше повідомлення!

Чекайте обробки модератора.