Розділи

{{ products_in_cart_counter }} Кошик
  • Пошук...

  • Нажаль, нічого не знайдено...

  • Для початку пошуку введіть більше 2х символів
Комплектація замовлень 2-3 робочих дні. Мінімальна сума замовлення 300 грн.

Запитання та відповіді

Нижче Ви знайдете відповіді на популярні питання. Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання - зв'яжіться з нашим відділом продаж. Наші менеджери завжди допоможуть Вам і зможуть надати розгорнуту відповідь на усі питання, що Вас цікавлять, з приводу роботи нашого інтернет магазину.

Не можу увійти в свій особистий кабінет. Що робити?

Якщо при спробі входу в особистий кабінет, у Вас виникла наступна помилка: "Користувача з такими даними не знайдено". Перевірте, чи вірно Ви вказали Вашу e-mail адресу або пароль", необхідно перевірити коректність даних, що вводяться при спробі входу в особистий кабінет. Можливо, Ви допустили помилку при введенні даних. Якщо Ви нещодавно міняли пароль, браузер може автоматично підставляти старий пароль, що призводить до помилки авторизації. В даному випадку необхідно очистити історію браузеру або увійти з іншого. Ви також можете самостійно відновити свій пароль. Як це зробити, можна знайти у наступній відповіді.

Як відновити пароль?

Для зміни пароля необхідно перейти на цю сторінку. Введіть на ній свій email, вказаний при реєстрації. Після цього, на цю пошту прийде лист з посиланням. Просто перейдіть по псиланню і введіть ще раз свій email і новий пароль.

Як заявити про оплату?

Заявити оплату можна заповнивши форму у Особистому кабінеті у розділі Зв'язатися з магазином "Зворотній зв'язок", а також по телефону. Щоб заявити платіж, вкажіть номер замовлення, точну суму і точний час оплати.

Як швидко Ви збираєте та відправляєте замовлення?

Збір і відправка здійснюється на протязі 2-4 робочих днів.

Після того, як Ваше замовлення буде зібрано та буде зарахована оплата за замовленням, у разі вибору оплати по реквізитах, він відвантажується на обрану Вами кур'єрську службу.

Відвантаження відбувається до 12-00 щодня, окрім неділі і святкових днів (про такі дні ми попереджаємо заздалегідь на нашому сайті).

З міста велика частина наших відправок від'їжджає в день відвантаження (виключення: субота, святкові дні, завантаженість кур'єрської служби).

Терміни доставки залежать від обраної Вами кур'єрської служби і віддаленості Вашого населеного пункту.

Як швидко замовлення буде доставлене в моє місто?

Усі служби перевезень доставляють посилки в різні терміни. Приблизні терміни доставки замовлення можна розрахувати на сайтах кур'єрських служб (відправка здійснюється з м. Одеса). Зазвичай кур'єрські служби доставляють вантажі за ніч тільки у великі міста по основних своїх логістичних напрямах.

За швидкістю доставки :

1) НП (1-2 дні).

2) Delivery (1-3 дні).

3) УкрПошта (2-4 дні).

4) Meest (3-7 днів).

Як я можу дізнатися вартість доставки?

Вартість доставки замовлення залежить від обраної Вами кур'єрської служби та її тарифів на перевезення (детальніше про тарифи можна дізнатися на сайтах кур'єрських служб). Приблизно формула розрахунку вартості перевезення складається з суми наступних складових : 

1) оформлення самої декларації (від 15 до 23 грн. залежно від кур'єрської служби);

2) страховки вантажу (від 0,5% до 2%);

3) вага/об'єм вантажу, що відправляється.

Укрпошта має інші тарифи. Ознайомитися з ними можна на офіційному сайті або у відділенні. При виборі способу оплати "післяплата", крім вартості доставки, Вам необхідно буде сплатити на пошті вартість цієї послуги :

-НП (20 грн +2% від суми замовлення)

-Укрпочта (10 грн +2% від суми замовлення)

В деяких випадках можливі виключення.

Якщо обрана доставка УкрПоштою, чому моє замовлення розділили на 2 відправки?

Особливість Укрпошти в тому, що на один номер декларації дозволяється тільки одне місце (коробка, пакет, згорток). Якщо Ваше замовлення запакували в 2 коробки, то у Вас буде 2 номери декларації (2 відправки). Є декілька причин для розділення замовлення на частини:

1) Несумісність товару в одному замовленні (важкі позиції пакуються окремим місцем, щоб не пошкодити легшим і крихким товарам);

2) У нас у продажу є деякі види товару, які неможливо упакувати одним місцем (шведські стінки, деякі види дитячих меблів, мольберти та ін.);

3) У цієї кур'єрської служби існує обмеження по вазі, на одну декларацію дозволяється не більше 30 кг, але ми намагаємося упаковувати одне місце вагою не більше 15 кг, з метою зменшити вірогідність пошкодження вантажу.

Якою кур'єрською службою вийде дешевше відправити посилку?

Рейтинг вартості доставки кур'єрськими службами (від дешевої до найдорожчої):

1) Укрпошта (якщо маленьке замовлення, оскільки велике замовлення розділяють на декілька частин і відправку кожної з них буде окремим номером ТТН, тобто реєструватиметься окремо кожна коробка);

2) Нова Пошта.

У мене є переплата, що робити?

Переплата залишається на Вашому особистому балансі і буде автоматично врахована при оформленні наступного замовлення.

Також є можливість повернення суми переплати на картковий рахунок, для цього Вам необхідно вислати на нашу електронну адресу реквізити для оплати: номер картки (16 цифр) та П.І.Б отримувача картки. У темі листа вкажіть, що це реквізити для повернення переплати.

У Вас є сертифікати відповідності та санитарно-епідеміологічні висновки?

Так, ми видаємо сертифікати відповідності та санітарно-епідеміологічні висновки на запит. Так само ви можете знайти сертифікати на відповідній сторінці "Сертифікати".

Дякуємо за Ваше повідомлення!

Чекайте обробки модератора.